Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
1a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició solidària a benefici de l'Associació ADIA
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom
25N Dia Internacional contra les Violències Masclistes
XIII Tardor Solidària. Tots els mons al MAC
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
Exposició Acció artística 'Senyals de diversitat' - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2024
'Miratges contemporanis' de Roberta Marrero
Exposició 'I tu? Què has fet per la victòria? Cerdanyola, un lloc de refugi'
ACTUALITAT
La Ciutat
Aquesta setmana, el Servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola, ha activat perfils propis a les xarxes socials Instagram, Facebook, X (Twitter) i Linkedin
A través de la marca Cerdanyola Activa, el Servei de Promoció Econòmica ha posat en funcionament perfils propis a les xarxes socials més generalistes. Des del servei, aquesta setmana ja han començat a publicar contingut a les xarxes d’Instagram, Facebook, X (Twitter) i Linkedin i pròximament esperen incorporar-se també a TikTok, YouTube, Telegram i en format pòdcast.
Amb aquesta iniciativa, el servei de Promoció Econòmica fa un pas més en el seu projecte comunicatiu sumant nous canals de comunicació als ja existents. La finalitat d’estar present com a Cerdanyola Activa a les xarxes socials és adaptar-se a les necessitats de la ciutadania i alhora seguir millorant el servei que s’ofereix. Les xarxes socials aportaran dinamisme i immediatesa a les comunicacions del servei, que ja es fan a través del seu web www.cerdanyolactiva.cat
La regidora de Promoció Econòmica,Cristina Padilla, destaca que “obrir-nos a la ciutadania mitjançant les xarxes socials de Cerdanyola Activa, és una oportunitat per a que tothom conegui quins són els serveis que oferim des de Promoció Econòmica i estigui al dia de tot el que passa a la ciutat en aquest àmbit. Esperem arribar a tots els públics, tenir molts seguidors i crear una comunitat de coneixement i talent per a seguir aportant valor a la nostra Ciutat del Coneixement".
Tornar al llistat de noticies