L'Arxiu Municipal és el servei especialitzat a gestionar, tractar, conservar i difondre la documentació que produeix l'Ajuntament de Cerdanyola. També vetlla per la recuperació del patrimoni documental que no produeix directament l'Ajuntament, però que està vinculat al municipi per raons socials, econòmiques, culturals o de qualsevol altra mena.
Així, l'Arxiu Municipal conserva els expedients de llicències d'obres i d'obertura d'establiments, els plans d'ordenació urbana, els projectes d'obres municipals, els padrons d'habitants, els padrons d'impostos municipals, les actes del Ple i de la Comissió de Govern, etc., però també acull documentació de particulars, d'empreses i d'altres institucions i entitats locals que volen preservar el seu patrimoni documental i fer-lo públic.
Accés al portal de difusió de fons i col·leccions d'imatges dels arxius de Diputació de Barcelona
Contacte
- Ptge. Ajuntament, 1B
- Cerdanyola del Vallès
- 08290
- 93 580 88 88 (ext. 3164)
De 9.30h a 15.00h laborables no festius.