Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Espectacle d’òpera 'Orfeo ed Euridice'
Ruta de pessebres a Cerdanyola
Dia Internacional de les persones amb disCapacitat/Diversitat Funcional
25N Dia Internacional contra les Violències Masclistes
XIII Tardor Solidària. Tots els mons al MAC
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
Exposició Acció artística 'Senyals de diversitat' - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2024
'Miratges contemporanis' de Roberta Marrero
Exposició 'I tu? Què has fet per la victòria? Cerdanyola, un lloc de refugi'
ACTUALITAT
La Ciutat
S’ha millorat la funcionalitat de la ‘Carpeta Ciutadana’ i es pot sol·licitar el nou servei ‘Representa’
Aquestes dues novetats són un pas endavant per la potenciació del canal virtual i en termes d'interoperabilitat
Des de la setmana passada, la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Cerdanyola presenta dues novetats per a la ciutadania. D’una banda, s’ha millorat la funcionalitat de la Carpeta Ciutadana integrant-la amb el servei ‘MyGov’. Aquesta acció permet a partir d’ara, a les persones que accedeixin a la Carpeta Ciutadana, tenir una visió integrada de tots els tràmits amb totes les administracions públiques. A la millorada Carpeta Ciutadana es poden consultat els tràmits presentats de forma telemàtica a totes les administracions, les notificacions telemàtiques i les dades i inicis de sessió als diferents canals i ens públics.
D’altra banda, la Seu Electrònica també ofereix el nou servei Representa. Mitjançant aquest servei, es pot sol·licitar la representació i apoderament que facilita que una persona actuï en nom d'una altra. Aquest servei permet a l’administració accedir a un registre unificat perquè es poden compartir les acreditacions de representació que es fan i aprofitar les que fan altres ens. A més, per a la ciutadania suposa haver-se d’inscriure un cop i qualsevol administració podrà consultar els apoderaments.
Seu Electrònica
La Seu Electrònica és un punt d’accés únic i virtual que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania i empreses per realitzar les gestions públiques. Mitjançant la seu electrònica s’accedeix a la informació dels serveis i tràmits de l’Ajuntament, s'hi poden realitzar consultes sobre l'estat de tramitació dels expedients, iniciar tràmits, presentar documents en el Registre general electrònic, presentar consultes queixes o suggeriments així com també consultar les publicacions d'actes administratius i altres informacions d'interès públic en el Tauler d’edictes.
Per accedir a la Seu Electrònica i presentar tràmits telemàticament només cal disposar d’un certificat digital o bé fer servir l’IdCat Mòbil, que es pot obtenir fàcilment en menys de dos minuts en aquest enllaç.
Tornar al llistat de noticies