Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc de Nadal
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
1a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició solidària a benefici de l'Associació ADIA
Trenet de Nadal
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Durant el primer any de funcionament, l'Oficina ha atès més de 1.000 consultes
El passat mes de novembre, va fer un any que l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès va posar en marxa l'Oficina de Promoció Empresarial (OPE). Aquesta atent a persones emprenedores i empreses, els comerços i professionals, centralitzant la informació i coordinant la tramitació dels diferents serveis municipals que intervenen en una activitat econòmica. Des d'aleshores, l'OPE ha integrat tots els tràmits i serveis municipals que són necessaris per realitzar o iniciar una activitat empresarial.
Des del passat 28 de novembre de 2022, dia de la seva posada en funcionament, l'OPE ha atès més de 1.000 consultes relacionades amb l'obertura d'activitats, canvis de titularitat, sol·licituds de llicències ambientals, ajuts o subvencions, entre d'altres.
Des de l'OPE també s'ofereix assessorament en l'àmbit tècnic i jurídic a les consultes derivades de la implantació d'activitats i compliment de normativa sectorials i de tramitació; informació i assessorament individualitzat prestat per professionals de l'àmbit específic sobre el qual es fa la consulta; sessions grupals on s'informa dels aspectes relacionats amb la creació d'una empresa, brindant un coneixement bàsic en aquesta matèria; accés a càpsules formatives per assolir coneixements bàsics de com fer un pla d'empresa i posterior assessorament personalitzat de l'equip tècnic d'emprenedoria; informació sobre formació empresarial; informació sobre ajuts o subvencions. Tots els tràmits estan recollits en el catàleg de serveis.
Tanmateix, durant aquests últims mesos, l'OPE està oferint assessoraments totalment gratuïts de la mà d'una consultoria de negoci per ajudar a créixer a les empreses del municipi.
D'una banda, els usuaris poden disposar d'una borsa d'hores de consultoria per dur a terme acompanyaments puntuals. En aquest sentit, s'ofereixen assessoraments especialitzats en matèria de digitalització i tecnologies de la informació i la comunicació, assessorament legal respecte de qualsevol marc normatiu, assessorament sobre eines i canals de finançament, màrqueting estratègic, màrqueting digital, internacionalització, innovació, gestió empresarial, organització, logística i recursos humans.
D'altra banda, també s'ofereix un servei de mentoratge per a les persones de les empreses que necessitin un pla de treball personalitzat per aprofitar al màxim el seu desenvolupament competencial.
En paraules de la regidora de Promoció Econòmica, Cristina Padilla, "l'oficina de promoció empresarial juga un paper fonamental en l'emprenedoria empresarial i comercial de la nostra ciutat i aporta un valor afegit a l'assessorament que necessiten les persones emprenedores. Continuarem treballant per créixer amb el Hub d'Innovació Empresarial i oferir serveis transversals també de la mà de l'AMB. Volem seguir sent un punt de referència pel teixit empresarial de Cerdanyola."
L'OPE disposa de tres canals d'atenció:
L'OPE atén amb cita prèvia. Es pot sol·licitar al web de l'OPE, al telèfon 93 580 88 88 (ext. 3451 i 2113) o per correu electrònic a ope@cerdanyola.cat.
L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h i els dimarts i dijous també de 15 h a 18 h.
Testimonis usuaris (*)
"Me he sentido muy bien informada y tratada. Muchas gracias. Seguiré en contacto para llevar adelante mi proyecto".
"Tot positiu, tant en la informació com en el contacte telemàtic. Gràcies".
"Son excelentes, muy buena atención muy amables y de verdad se nota que se preocupan por resolver, le hacen seguimiento a la gestión yo quedé muy satisfecha con todas".
(*) Comentaris extrets de les enquestes de satisfacció rebudes.
Tornar al llistat de noticies