Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Dia Internacional de les persones amb disCapacitat/Diversitat Funcional
25N Exposició 'Destí Igualtat'
25N Dia Internacional contra les Violències Masclistes
XIII Tardor Solidària. Tots els mons al MAC
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
Exposició Acció artística 'Senyals de diversitat' - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2024
'Miratges contemporanis' de Roberta Marrero
Exposició 'I tu? Què has fet per la victòria? Cerdanyola, un lloc de refugi'
ACTUALITAT
La Ciutat
Aquest càlcul comportaria una baixada mitjana del 33% respecte als rebuts d’enguany. Pel que fa als rebuts de 2019, l’AMB ha traslladat a l’Ajuntament la impossibilitat de modificar-los d’ofici. És per això que el consistori municipal ha decidit presentar un recurs de reposició en relació amb els rebuts corresponents als immobles municipals, posant de manifest el seu desacord.
Després de nombroses converses amb representants tècnics i polítics de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), aquesta ha adquirit el compromís d’incorporar els números defensats pel consistori municipal en el càlcul de la quota que hauran de pagar els contribuents l’any vinent.
No obstant això, l’AMB ha traslladat la seva negativa pel que fa a la rectificació d’ofici dels rebuts d’enguany, sota arguments d’inviabilitat operativa. És per aquest motiu, que no satisfets amb la resposta, des de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès s’ha decidit presentar un recurs de reposició en relació amb els rebuts corresponents als béns immobles municipals. I és que donada la naturalesa del tribut, la interposició de recurs ha de produir-se de manera individual per cada subjecte passiu (no hi ha cabuda pels recursos col·lectius).
El termini per a la presentació de recurs finalitza el 16 de desembre i pot fer-se per part dels interessats en el registre electrònic de l’Administració o Organisme a la qual es dirigeixin, a les oficines de correus, o bé presencialment a les oficines d’assistència en matèria de registre de qualsevol Administració o Organisme (com ho són l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament o l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació, per exemple).
L’AMB també ha reconegut una mala gestió informativa en tot el procés d’aplicació del nou tribut. En aquest mateix sentit, l’Àrea s’ha compromès amb l’Ajuntament a encetar pròximament una campanya d’informació a fi d’explicar a la ciutadania a què es destina el tribut metropolità.
Tornar al llistat de noticies