Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major de Les Fontetes 2025
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
L’activitat l’organitza l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès amb la col•laboració de la ciutadania i les entitats de la ciutat.
La presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, visitarà Cerdanyola del Vallès el proper dijous 14 d’abril per a participar a l’acte de commemoració del 85è aniversari de la proclamació de la República que es farà a la ciutat.
El jardí del Museu de ca n’Ortadó acollirà l’acte que s’iniciarà a les 19h. Comptarà amb les intervencions de l’alcalde de la ciutat, Carles Escolà, l’historiador Josep Lluís Negreira, qui dissertarà sobre ‘El paper dels ajuntaments en la proclamació de la II República’ i la presidenta Carme Forcadell, qui parlarà sobre 'El paper dels ajuntaments en el procés sobiranista’.
L'acte serà obert a la població.
Visita a l'Ajuntament Prèvia celebració de l’acte, la presidenta del parlament visitarà l’Ajuntament, on serà rebuda per l’alcalde de la ciutat i les persones electes del consistori. Carme Forcadell signarà en el llibre d’honor municipal i departirà amb els electes cerdanyolencs. Posteriorment és previst que l’a lcalde i la presidenta del Parlament, junt les persones que els acompanyin, es desplacin a peu cap al jardí del Museu de ca n’Ortadó, on es durà a terme l’acte commemoratiu.
Tornar al llistat de noticies