Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc de Nadal
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
1a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició solidària a benefici de l'Associació ADIA
Trenet de Nadal
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
ACTUALITAT
La Ciutat
L’escenari cerdanyolenc proposa el 16 de març omplir totes les butaques dels teatres catalans destacant la importància social de les arts escèniques
El Teatre Ateneu, únic equipament que proposa a la ciutadania una programació artística professional que es complementa amb les propostes que fan les entitats, participarà activament a la proposta Cap Butaca Buida. Es tracta d’una iniciativa pionera al món per omplir totes les butaques del màxim de teatres d’arreu de Catalunya mobilitzant milers d’espectadors el proper dissabte 16 de març de 2024. Cap Butaca Buida neix amb el propòsit d’arrelar una Diada Nacional del Teatre a l’alçada d’altres jornades culturals massives com Sant Jordi.
El Teatre Ateneu acollirà el 16 de març el concert Música de la petita pantalla a càrrec de la banda i la coral de l’Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès. L’entitat celebra aquest any el 25è aniversari de la seva fundació. És per això que el primer concert d’aquest any tan especial estarà basat en els temes que van sonar a la darrera edició del Concert al Castell de Sant Marçal, Un castell de Videojocs. Un recorregut per les bandes sonores més mítiques de videojocs: els grans temes de Mario Bros, Halo, Skyrim i Zelda, entre d’altres. Sense oblidar el talent de compositors i arranjadors locals, que proporcionen música de gran qualitat com ara la música del videojoc Nihilumbra, composta pel cerdanyolenc Álvaro Lafuente. Les entrades es poden comprar a un preu de 5€ a amcv.cat
La iniciativa Cap Butaca Buida neix gràcies a l’impuls de l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA), Time Out i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, amb el suport de la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’Impuls del Teatre, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona.
Tornar al llistat de noticies