Instruccions d'inscripció als proccessos selectius
Pas 1: Obtenir el document d’Autoliquidació
El document d’autoliquidació és necessari per fer el pagament de la taxa de dret d’examen. Es pot fer:
- Presencialment: demanar cita prèvia a l’OAC de la seu Ajuntament (Franscesc Layret) en aquest link: http://bit.ly/3vaXijB
- On-line: Omplir el document de petició d’autoliquidació que trobarà a l'apartat de "Impresos" a l'enllaç https://tramits.cerdanyola.cat/Ciutadania/DetallTramit.aspx?Cercador=True&IdTramit=249 i presentar-lo al registre telemàtic
Rebrà el document d’Autoliquidació al correu electrònic indicat a la instància telemàtica.
Pas 2: Pagament de la taxa
Un cop tenim el document d’Autoliquidació, podem fer el pagament de la següent forma:
- Presencialment: Anar a una entitat bancària amb els dos fulls d’Autoliquidació i fer el pagament. El pagament també es pot fer mitjançant caixer automàtic. S’ha guardar el resguard o el full d’autoliquidació amb el segell de pagament per presentar-lo posteriorment .
- On-line: Fer el pagament de l’Autoliquidació al link: https://orgt.diba.cat/ca/TramitsPagaments/Pagar/Pagar i guardar el comprovant (es pot pagar amb targeta, Bizum o amb el servei de banca electrònica d’algunes entitats bancàries).
Pas 3: Registre de la sol·licitud
- Presencialment: A qualsevol de les oficines de l’OAC (amb o sense cita prèvia, recomanem cita prèvia per reduir temps d’espera). S’ha de portar tota la documentació a presentar al procés de selecció i el resguard de pagament de la taxa (imprescindible per presentar la instància)
- On-line: fer el tràmit de Convocatòries de selecció de personal incloent en la instància, el model específic i el resguard de pagament de la taxa.
Sense el pagament de la taxa de dret d’examen, la sol·licitud s’entendrà com a no presentada i la persona interessada no formarà part de la llista de participants en el procés selectiu.