Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Concert de Nadal amb la Banda de l’AMCV
Parc de Nadal
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
1a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició solidària a benefici de l'Associació ADIA
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
ACTUALITAT
El Registre de sol·licitants d'HPO és un registre públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Té caràcter permanent, sense terminis per tramitar-hi la sol·licitud d’inscripció, i s’hi pot inscriure qualsevol persona amb residència en un municipi de Catalunya, en qualsevol moment i a través de qualsevol dels canals disponibles.
La inscripció té una durada d'un any. En cas de no renovar la sol·licitud abans de la data de caducitat es perdrà el dret a l'adjudicació i l'antiguitat en cas de realitzar una inscripció nova.
Per poder ser adjudicatari d’un habitatge amb protecció oficial, és un requisit imprescindible estar inscrit en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya.
La inscripció en el Registre dóna dret a optar a l’adjudicació d’un habitatge amb protecció oficial, d’acord amb els procediments establerts en el Decret.
Una vegada inscrits, poden participar en els processos d’adjudicació aquells sol·licitants que compleixin els requisits exigits i hi estiguin inscrits abans de l’inici del procediment d’adjudicació en qüestió.
No podran formar part del Registre de Sol·licitants les persones sense cap ingrés demostrable i/o amb un habitatge en propietat, excepte que es pugui demostrar que no es disposa de l'habitatge per alguna de les causes justificades que s'indiquen dins la sol·licitud.
Les finalitats d’aquest registre són les de proporcionar informació sobre les necessitats reals i la distribució territorial d’habitatges amb protecció oficial, així com les de facilitar i agilitar els processos d’adjudicació i transmissió d’habitatges protegits, tot garantint la màxima transparència de tots els processos.
Podeu obtenir més informació a l'Agencia d'Habitatge de Catalunya
>> Sol.licitud
>> Documentació requerida
Pots presentar la teva sol·licitud i documentació presencialment a la OAC de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès o mitjançant la Seu Electrònica.
Si necessites renovar la teva sol·licitud d'inscripció al registre de protecció oficial, pots fer-ho mitjançant instància a la Oficina Local d'Habitatge o telemàticament a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Cerdanyola com a màxim un mes abans de la data de caducitat de la teva sol·licitud.
També pots fer la renovació la web de la Generalitat a partir del dia següent a la data de caducitat de la teva sol·licitud i tindràs fins a un màxim de 30 dies per renovar per aquesta via: https://www.registresolicitants.cat/registre/solicitud/renovacion.jsp