Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Escola de Salut
Sala Estudi Nocturn
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Activitat familiar del CRAC coincidint amb les Jornades Europees d'Arqueologia.
Com ja és habitual, un cop l’any el CRAC i el Museu d’Història organitzem una sortida fora del municipi per descobrir altres espais històrics. En aquesta ocasió la sortida es a Mataró per a conèixer la història antiga d’Iluro, que és el nom romà de Mataró.
El Museu de Mataró - Can Serral té una exposició permanent dividida en dos eixos temàtics: l’època romana i el període comprès entre l’edat mitjana i l’actualitat. A Can Serra podrem contemplar tot un seguit d'objectes i obres d’art romanes excepcionals com l’anomenat tresoret, la peça on es va trobar per primera vegada el nom d’lluro. Després farem una ruta per la ciutat per visitar jaciments i restes arqueològics d’època romana.
Can Serra és el Museu de Mataró, que té dos eixos temàtics: l’època romana i des de l’edat mitjana en l’actualitat.
Activitat gratuïta. Desplaçament fins a Mataró es farà en autocar. Per a participar cal inscriure's al correu electrònic crac.cerdanyola@gmail.com a partir del 6 de juny.
L'activitat és per a majors de 10 anys.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats