Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Exposició 'Somhistòria. Dones de la revolució francesa'
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
Durant la Festa Major tindran lloc diverses activitats amb participació de diables i colles de foc. En totes elles cal seguir les recomanacions de seguretat indicades tant les persones que hi participen com les que viuen o tenen un comerç a la zona a on es realitza l'activitat.
Les activitats previstes són les següents:
Dissabte 30 d’abril 12 hCERCAVILA DE LES BÈSTIES DE FOC Amb la participació del Drac de Can San Joan de Montcada i Reixac, el Poll Foll de Ripollet, la Víbria de Castellar del Vallès, la Puput del Joves Diables Cerdanyola i la Martineta de Cerdanyola. Sortida de Parc de Can Xarau, pg. de la Riera, c.de Santa Anna, pl. d’Enric Granados, c. de Francesc Layret, av. de Sant Iscle, c. d’Altimira, c. de Lluís Companys, c. de Francesc Layret, c. del Foment, pg. de la Riera i parc de Can Xarau.
22 hCORREFOC Amb la Colla adulta de diables de la Riera, de Rubí, i els Joves Diables de Cerdanyola Recorregut: Pl. de Sant Ramon, c. de Sant Casimir, pl. de Sant Medir, c. de Santa Marcel·lina, pg. de Cordelles fins a la pl. de Francesc Layret.
Per a participar-hi i gaudir d’aquests actes, seguiu les recomanacions de seguretat que us indiquem a continuació.
Consells per a veïnat i comerços:
Consells per a les persones participants a les activitats amb foc:
Ban amb els consells de seguretat per al Correfoc i la Cercavila de les Bèsties de Foc
Tornar al llistat de noticies