Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Empíric, Festival de Literatura i Ciència
25N Exposició 'Destí Igualtat'
25N Dia Internacional contra les Violències Masclistes
XIII Tardor Solidària. Tots els mons al MAC
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
Exposició Acció artística 'Senyals de diversitat' - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2024
'Miratges contemporanis' de Roberta Marrero
Exposició 'I tu? Què has fet per la victòria? Cerdanyola, un lloc de refugi'
ACTUALITAT
La Ciutat
Durant les dates nadalenques s’ha doblat el nombre de vals utilitzats als establiments adherits a la campanya de suport al comerç i l’hostaleria, que es va prorrogar fins al 9 de gener per fer-la coincidir amb les compres de Nadal
La campanya ‘Queda’t amb Cerdanyola’ ha arribat a la seva fi i ho ha fet injectant 128.225 euros als establiments adherits, que han estat un centenar. Del total d’aquest import 64.112,5 euros han estat aportats per les persones usuàries que han comprat els vals de descompte al 50% del seu import real i els altres 64.112,5 euros han estat aportats per l’Ajuntament de Cerdanyola, que amb aquesta iniciativa ha volgut donar suport i ajudar a la reactivació el teixit comercial de la ciutat després de la crisi provocada per la COVID.
La campanya ‘Queda’t amb Cerdanyola’ va començar al mes de maig i estava prevista fins a l’octubre, quan es va decidir ampliar-la per aprofitar així l’època nadalenca durant la qual s’incrementa el consum. A més, també la campanya es va obrir a qualsevol persona major de 16 anys sense la necessitat d’estar empadronada a Cerdanyola i es van doblar el número de vals que es podien comprar a meitat de preu. I cal destacar que durant el mes de desembre s’han comercialitzat 63.010 euros en vals, pràcticament la meitat dels diners totals que la campanya ha permès injectar al comerç i hostaleria locals.
D’entre el centenar d’establiments que han participat a la campanya, 26 d’ells han superat els 1.000 euros de compres amb vals.
La compra dels vals i la coordinació de la campanya ha estat realitzada conjuntament pel servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i la Cambra de Comerç de Sabadell.
Tornar al llistat de noticies