Associació d’ajuda a la maternitat, MAMIMAMO
Mamimamo és una associació sense ànim de lucre, creada l'any 2009 amb l'objectiu d'apropar a la societat els beneficis de la lactància materna i la criança respetuosa, com a eixos principals.
Les activitats estan obertes a tothom. L'objectiu de l'entitat és donar suport a les dones i les seves famílies en tots els processos de la maternitat i criança de les seves filles i fills.
Activitats:
- Grups de suport a la lactància i la criança i com a objectius organitzar activitats, xerrades, tallers, etc. relacionades en la maternitat, tant per pares i mares com per avies i avis
Participants: La majoria estan entre els 25 i 45 anys, però hi han participants que ja son avies i avis i els fills i filles des de 0 anys
Activitad gratuïta i oberta a tohom
El Grup de Recolzament a la Lactància obrirà tots els dimarts d'11 a 12.30 h. Es troben al carrer Tort 17 (Sala Victoria). Assisteixen mares amb els seus nadons, ja sigui de manera regular, ocasional o amb caràcter d'urgència. No és necesaria inscripció prèvia.
El grup de lactància es reuneix els dimarts de 11 a 12.30 h.