Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc de Nadal
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
1a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició solidària a benefici de l'Associació ADIA
Trenet de Nadal
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
ACTUALITAT
NORMES GENERALS Els cursos tenen una durada d'un curs escolar, de setembre a juny. Enguany el curs començarà el dilluns 30 de setembre. Cal presentar un full de sol·licitud d’inscripció per cada alumne i matèria. L'Escola d'Arts de l'Ateneu tramitarà les sol·licituds per ordre estricte d'arribada i comunicarà la confirmació o denegació de la inscripció en funció del nombre de places disponibles en cada cas. La comunicació es realitzarà per correu electrònic o telèfon a la persona interessada. El pagament es farà per domiciliació bancària de manera trimestral en tres càrrecs del mateix import, i a trimestre vençut. Els preus indicats a la guia són per cada trimestre. En cas que per algun motiu hagueu d'abandonar el curs al qual us heu matriculat, caldrà que feu el tràmit de baixa de manera explícita i documental, a través del registre municipal i abans de l’inici del trimestre següent, ja que si no ho feu se us reclamarà el pagament de tots els períodes pendents. Un cop iniciat el curs, es podran realitzar noves inscripcions sempre que hi hagi disponibilitat de places en els cursos sol·licitats. En aquest casos es pagaran de manera proporcional el/s mes/mesos de prestació que correspongui segons el moment de fer la inscripció, i pels trimestres següents s'aplicarà el pagament trimestral. En cas de cursos monogràfics o seminaris puntuals, el pagament es realitzarà en un únic càrrec, a través d’un full de pagament que es farà arribar directament al domicili de l'interessat/ada.
Períodes d'inscripció: A partir 10 de juny de 2024
1. Obtenir el full de sol·licitud d'inscripció i el llistat de cursos a: a. Oficina d'Atenció Ciutadana b. Recepció de l'Ateneu c. A la Seu Electrònica del web de l'Ajuntament IMPORTANT: NOMÉS s’admetran els fulls d’inscripció específic de: MODEL DE SOL·LICITUD D’INSCRIPCIÓ ALS CURSOS I ACTIVITATS DE L’ ATENEU (que podeu trobar i descarregar en l’enllaç anterior)
2. Omplir el full específic de sol·licitud d'inscripció amb les següents dades: a. Dades de l'alumne/a o el tutor/a (en cas de menors d'edat) b. Dades bancàries per a la domiciliació de rebuts (excepte en cas de cursos monogràfics). c. Nom dels curs/os que es volen realitzar i el seu corresponent codi d'acord amb l'horari triat. d. Dades addicionals sobre la inscripció e) Fotocòpia del DNI
3. Presentar el full de sol·licitud al Registre Municipal: a. De forma presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana b. De forma telemàtica a la Seu Electrònica del web municipalhttps://www.cerdanyola.cat/seu-electronica/tramits
4. Confirmació de plaça a l'alumne/a per part de l'Escola d'Arts de l' Ateneu Més informació: - al web: https://www.cerdanyola.cat/seu-electronica/tramits/inscripcio-les-activitats-i-cursos-de-lateneu - per correu electrònic: escolaartsateneu@cerdanyola.cat - Per telèfon: 935 808 888 ext. 3257 ò 3870
A partir del 10 de juny
A partir del 30 de setembre només per aquells grups i matèries amb places disponibles