Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
L’Agrupació Cultural Sardanista celebra enguany el 50è Aplec de la sardana de Cerdanyola del Vallès. Una de les propostes artístiques de la festa és l’espectacle musical «Llum, cançons, poemes i lluita», que es farà el 7 de març, al Teatre Ateneu. Comptarà amb la interpretació musical de la Cobla Marinada, el cantaor Pere Martínez i la direcció de Vicens Martín.
L’espectacle Llum és un recull de cançons i poemes musicats que representen aquesta lluita dels pobles, on la foscor esdevé llum a través del flamenc i el jazz, dues músiques que defineixen a la perfecció els sentiments de dolor i lluita. La força expressiva de la veu de Pere Martínez i la potència de la Cobla Marinada ho faran viure a flor de pell.
Amb la participació del ballet flamenc de la Casa d'Andalusia de Cerdanyola del Vallès.
Les entrades tenen un preu general de 15 €. Per estudiants, jubilats i grups, 8 €. La venda es fa en línia a www.cerdanyola.cat/teatre
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats