Acte central 25N Dia Internacional contra les violències masclistes

25/11/2020
Per tal de commemorar aquesta diada i seguir treballant per a un bon abordatge de les violències masclistes presentem un programa d'activitats divers i amb la implicació de diverses entitats de la ciutat. El programa d'activitats ha estat coordinat des de la Regidoria de Feminisme i LGTBIQ+ de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès en col·laboració les entitats: Dones per la Igualtat, Banc de Temps de Cerdanyola, Creu Roja Cerdanyola-Ripollet-Montcada, El Safareig, Grup de Dones Feministes de Cerdanyola, el Cineclub Xiscnèfils, agrupació AFOCER i Mercat Municipal de les Fontetes i la implicació del Consell Municipal de Polítiques de Dones.
Acte central
Aquest any, i degut a les restriccions sanitàries l'acte serà en format virtual.
S'iniciarà a les 19 h amb la benvinguda de Glòria M. Urbano, regidora de Feminisme i LGTBIQ+, seguidament es farà la lectura del manifest a càrrec del Club de Handbol Cerdanyola, per la seva implicació en la lluita per la igualtat de gènere.
Posteriorment es retransmetrà el monòleg No solo duelen los golpes de Pamela Palenciano.
Espectacle virtual. Requereix inscripció al 607 280 750 o enviant un correu electrònic a dones@cerdanyola.cat S'enviarà l'enllaç a totes les persones inscrites per accedir-hi.
Organitza: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Programació del Dia Internacional Contra les Violències Masclistes