Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2025
Escola de Salut
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
L’Ajuntament impulsa el compte oficial ‘Visit Cerdanyola’ a les plataformes de Facebook i Instagram amb l’objectiu de potenciar arreu del territori actius propis de la ciutat com la història, la cultura, el catàleg de serveis, el comerç o les reserves naturals.
L’aposta ferma de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès per adoptar nous canals i recursos digitals que permetin posicionar la ciutat com un referent al territori de turisme de proximitat i potenciar els actius comercials, patrimonials, naturals i culturals propis s’ha traduït, aquest mes de gener, en l’impuls del compte oficial ‘Visit Cerdanyola’ a les xarxes socials Facebook i Instagram.
L’objectiu d’aquesta iniciativa –promoguda per la Regidoria de Promoció Econòmica- és aprofitar la gran implantació i popularitat d’ambdues plataformes digitals per obrir un nou canal de promoció i difusió dels actius turístics de la ciutat. A través d’aquest perfil, doncs, es difondran continguts d’interès -com ara rutes, activitats culturals, espais d’interès patrimonial i natural, el catàleg de serveis o l’oferta comercial- dirigits, especialment, a un públic de proximitat provinent del Vallès Occidental i de comarques limítrofes.
La regidora de Promoció Econòmica, Contxi Haro, assegura que “volem convertir el perfil de ‘Visit Cerdanyola’ a Facebook i Instagram en un canal de comunicació i de fidelització directe amb els nostres visitants i amb els ciutadans de Cerdanyola del Vallès que ens permeti relacionar-nos amb ells, implicar-los en el dia a dia de la ciutat i potenciar i dinamitzar el nostre comerç de proximitat, els mercats, els museus o el patrimoni arquitectònic local”.
L’impuls del compte oficial de ‘Visit Cerdanyola’ s’emmarca en la campanya de promoció del comerç local ‘Jo compro a Cerdanyola, i tu?’ endegada el passat mes de desembre pel consistori amb l’objectiu de donar a conèixer els elements més destacats del municipi.
Tornar al llistat de noticies