Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2025
Escola de Salut
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
El govern municipal va decidir retirar-la diumenge passat, dia de celebració del Referèndum, com a protesta per les agressions dictades pel govern de l’Estat que van provocar més de 900 ferits a Catalunya
La bandera espanyola ha tornat a la façana de l'Ajuntament, on roman junt amb la bandera europea, la senyera i l'ensenya de la ciutat.
El govern municipal va decidir retirar-la diumenge passat com a protesta per les més de 900 persones ferides com a conseqüència de l'acció exercida per les forces de seguretat de l'Estat contra qui volia exercir el seu dret al vot en el Referèndum convocat per la Generalitat de Catalunya.
Tornar al llistat de noticies