Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
XIV Cicle de Música de Cambra
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2025
Escola de Salut
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Música, disfresses i concurs per una tarda festiva el 2 de març
La regidoria de Gent Gran continua impulsant iniciatives per promoure l'envelliment actiu i oferir espais de convivència i lleure per a la població major de 60 anys. En aquest context, el diumenge 2 de març se celebrarà el Ball de Cerdanyola – edició especial de Carnaval, una festa pensada per al gaudi de la gent gran del municipi.
L'esdeveniment tindrà lloc a la Zona Esportiva Municipal Can Xarau, a la tarda i comptarà amb una programació plena d'alegria i animació. La música anirà a càrrec de l’Orquestra Prometida, que oferirà un repertori especial per a l’ocasió, fent ballar i gaudir a tots els assistents. A més del tradicional ball quinzenal, aquesta edició inclourà un concurs de disfresses on els participants podran lluir les seves millors creacions en un ambient festiu i acollidor. També hi haurà un photocall per immortalitzar els millors moments de la vetllada.
Programa de la jornada:
17:00 h – Obertura de portes 17:30 h – Benvinguda i presentació dels participants al concurs de disfresses 19:00 h – Ball de la gent gran amb l’Orquestra Prometida
El concurs de disfresses està obert a tots els veïns i veïnes de Cerdanyola de 60 anys o més, és gratuït i requereix inscripció prèvia. Les inscripcions es poden formalitzar fins al 27 de febrer a través de diferents entitats de gent gran del municipi:
Càritas L'Alegria de Sant Martí (passatge Cordelles) Casal de Gent Gran Les Fontetes (carrer Reis, 30) Casal de la Residència (avinguda Lesseps, 4) Casal de la Gent Gran de Banús (plaça Sant Medir, s/n) Esplai La Caixa (carrer Sant Casimir, 26)
Tornar al llistat de noticies