Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Travesses cinematogràfiques: Oscar
Setmana del Bacallà 2025
XIV Cicle de Música de Cambra
Escola de Salut
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
Guia
És el principal centre cultural de la ciutat. Amb prop de 3.500 m2 útils, aglutina bona part de l'activitat cultural. Inclou l'únic espai escènic fix i equipat de la ciutat. Anualment, utilitzen les instal·lacions de l'Ateneu més de 175.000 persones. Disposa d’aules, sales de reunions, espais per a entitats, bar-cafeteria i teatre, i també d’espais per a despatxos i oficines.
Usos: seu de diverses entitats, tallers de formació d’art i lleure, espai escènic Teatre de l'Ateneu, oficines del Servei de Cultura, estudis de Cerdanyola Ràdio, cafeteria-restaurant, sala d’exposicions, i sales d’activitats i de reunions.
De dilluns a divendres, de 8.00 a 24.00 h dissabtes de 9.00 a 14.00 i de 17.00 a 21.00 h i diumenges, de 10.00 a 14.00h. Informació: de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 h i de 17.00 a 21.00 h
Compra d'entrades