Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
XIII Tardor Solidària. Tots els mons al MAC
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Al Vallès, som gent de vinya'
Exposició Acció artística 'Senyals de diversitat' - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2024
'Miratges contemporanis' de Roberta Marrero
Exposició 'I tu? Què has fet per la victòria? Cerdanyola, un lloc de refugi'
ACTUALITAT
La Ciutat
Els perfils dels llocs de treball a cobrir són 14 agents cívics/ques, una persona coordinadora d’obra i sis persones digitalitzadores. Els contractes seran de quatre mesos i s’emmarquen en el Programa complementari del foment de l’ocupació local 2019 de la Diputació de Barcelona.
L’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, a través del Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica promou la contractació de 21 persones durant 4 mesos. Les persones contractades seran 8 agents cívics/ques d’entre 16 i 25 anys, 6 agents cívics/ques, preferentment, majors de 45 anys, una persona coordinadora d’obra major de 45 anys i 6 persones digitalitzadores.
Les persones participants han de complir els següents criteris:
Totes les persones interessades i que compleixin amb els requisits del programa, han de dirigir-se a l'oficina de Treball de la Generalitat (OTG) situada al carrer de Torras i Bages, 7 per inscriure’s a l’oferta desitjada abans del 30 de juliol. L’Oficina de Treball de la Generalitat derivarà a les persones inscrites al Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica en una data i hora acordada. Prèvia contractació es farà un procés de selecció que constarà d’una prova de coneixements no eliminatòria i d’una entrevista personal.
Documentació a tenir en compte
Les persones candidates hauran d'aportar a l'inici del procés, un cop derivades al Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica; el DNI, el document d'inscripció com a demandants de feina DARDO, el currículum vitae, el document de vida laboral, les titulacions acreditatives de la formació realitzada i, en cas de disposar-ne, el carnet de família nombrosa, monoparental o de discapacitat superior al 33% del titular o familiar a càrrec. En cas de ser necessari, el Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica sol·licitarà la documentació addicional que es consideri.
Tornar al llistat de noticies