Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
El programa Kit Digital, finançat amb fons Next Generation EU, té un pressupost global de 3.067M€ i preveu beneficiar prop d'un milió d'empreses i autònoms en el conjunt d'Espanya
L'entitat RED.es del Ministeri d'Afers Econòmics i Transformació Digital ha llançat el programa Kit Digital que té per objectiu ajudar les petites empreses i els professionals autònoms de qualsevol tipus de negoci a què es transformin digitalment adquirint una solució tecnològica en qualsevol dels següents 10 àmbits:
Les empreses i persones autònomes beneficiàries podran disposar d'un bo digital per accedir a les solucions de digitalització, l'import del qual varia en funció dels següents segments d'empreses:
Les empreses i persones autònomes beneficiàries del bo digital, el qual es concedirà sota l'únic criteri de l'ordre de presentació de sol·licituds, podran gastar-lo en una o més solucions tecnològiques fins a assolir l'import del bo que els correspongui. Per fer-ho, caldrà que formalitzin acords de prestació amb els agents digitalitzadors adherits al programa, és a dir, amb empreses proveïdores de les diferents solucions tecnològiques que hagin sol·licitat formar part del marketplace del Kit Digital.
Per accedir al programa cal registrar-se a la plataforma www.acelerapyme.es i completar un senzill test de 13 preguntes per avaluar el nivell de maduresa digital de l'empresa. Posteriorment, i un cop s'obri una convocatòria, caldrà omplir un formulari per sol·licitar el bo digital sense que calgui presentar cap paper addicional.
El programa Kit Digital, que es finança amb fons Next Generation EU, té un pressupost global de 3.067M€ i preveu beneficiar prop d'un milió d'empreses i autònoms en el conjunt d'Espanya per mitjà de diferents convocatòries per segments d'empreses que s'aniran publicant al llarg dels propers mesos.
Ahir 15 de març es va obrir el període de sol·licituds de bo digital per a empreses de 10 a 49 treballadors, període que es perllongarà fins el dia 15 de setembre o fins que s'esgoti el pressupost d'aquesta convocatòria que és de 500M€. Així mateix, està previst que la convocatòria per a empreses del segment II es publiqui entre els mesos de juny i juliol i la convocatòria per a empreses del segment III durant el mes d'octubre.
Tornar al llistat de noticies