Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Escola de Salut
Sala Estudi Nocturn
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Entre l’1 i el 7 d’abril se celebrarà La Setmana de l’Activitat Física a Cerdanyola del Vallès. I a més, el dissabte 6 d’abril, el comerç se sumarà sortint al carrer i organitzant un ampli ventall d’activitats.
Enguany, la Setmana de l’Activitat Física arriba a Cerdanyola amb un programa farcit d’activitats que ha comptat amb la participació dels gimnasos i entitats esportives de la ciutat. Entre l’1 i el 6 d’abril seran diversos els escenaris i les activitats: masterclass, entrenaments oberts, passejades, exhibicions... el cap de setmana serà el moment àlgid amb la concentració d’activitats a la plaça de l’Abat Oliba i la participació del comerç local traient al carrer la seva activitat
Laura Benseny, regidora d’Esports, es mostra satisfeta del volum d’activitats organitzades i de la implicació dels clubs, entitats, associacions i gimnasos de la ciutat. A més, destaca la participació, per primera vegada, dels Centres d’Atenció Primària, amb la instal·lació d’una paradeta el dissabte al matí a la plaça de l’Abat Oliba per a fer extensiva la idea que «la millor recepta per tenir una bona salut és fer esport».
El dissabte 6 d’abril, el comerç se sumarà a la festa esportiva i ho farà amb la jornada El Comerç amb l'Esport sortint al carrer i amb un programa d’activitats, la majoria relacionades amb l’activitat física i els hàbits saludables: concursos i petites activitats esportives, contacontes, demostracions, tallers... Contxi Haro, regidora de Promoció de la Salut, destaca que «la gent que surti al carrer a gaudir de la ciutat tindrà gran diversitat d’opcions» i afegeix que activitats d’aquest estil «generen sinergies fent una ciutat viva per gaudir-la, passejar-la i admirar-la».
Fotografia Contxi Haro i Laura Benseny presentant les dues propostes
Tríptic Setmana de l'Activitat Física
Díptic El Comerç amb l'Esport
Tornar al llistat de noticies