Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
L’Ajuntament ha firmat el contracte de lloguer del local que es convertirà en la quarta escola bressol municipal de la ciutat
Cerdanyola disposarà d’una nova escola bressol municipal. L’Ajuntament ha firmat el contracte de lloguer del futur local que ocuparà l’escola bressol, situat al carrer Ample (amb entrada i sortida per carrer Ample i passatge Maria Lluïsa). Aquest local va ser una llar d’infants fins al curs 2021-22, però igualment necessita obres per adequar-lo a la normativa vigent del Departament d’Educació de la Generalitat.
La futura escola bressol tindrà 448,40 m² dels quals 125,80 m² corresponen a pati i tindrà capacitat per a 61 infants.
L’adquisició del local respon al compromís del govern local per obrir la quarta escola bressol municipal ampliant així el nombre de places de 0-3 i donant resposta a l’augment de la demanda en aquesta franja d’edat.
Tornar al llistat de noticies