Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
A partir d'ara ja es pot visitar l'instal·lació "Relats compartits" fins a finals de febrer a l'Espai Arc després passarà a ser virtual.
La instal·lació artística que es pot visitar al museu durant aquest mes de febrer pretén representar a la diversitat de persones que hi han participat, per aquest motiu recull tant les seves reflexions personals durant les visites guiades i/o artístiques com les peces que han creat individualment o en grup durant el procés creatiu.
El grup de participants és heterogeni, tant pel que fa l'origen com el temps d'estada a Cerdanyola o la seva situació administrativa. Hi participen un total de 45 persones de 17 a 55 anys aproximadament, procedents de Síria, Egipte, Veneçuela, Argèlia, Colòmbia; marroc o Pakistan, entre d'altres.
Properament us informarem del debat - cloenda que posarà punt i seguit a "Relats Compartits".
Aquest projecte s'ha coordinat gràcies a la col·laboració del Museu d'Art de Cerdanyola i la Regidora de Solidaritat i Cooperació, i la participació del Servei de Primera Acollida, el Servei Local de Català, l'Escola d'Adults de Cerdanyola i l'IPI Barcelona, així com la Colla Gegantera de Cerdanyola.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats