Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Escola de Salut
Sala Estudi Nocturn
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Quarta edició de L'Esmorzar de verema. Serà un acte per recordar i explicar el passat de la nostra població en relació al món del raïm i del vi.
A partir de les 9 del matí es farà una caminada per les vinyes de Cerdanyola - Can Canaletes de la mà del cofundador del projecte Rabassaires i elaborador del vi de Cerdanyola, Iñigo Haughley Barquin
El recorregut s'iniciarà al pícnic de Can Canaletes, i acabarà a les 10h, per gaudir de l'Esmorzar de Verema a l'Ermita de Santa Maria de les Feixes. Una jornada amb un menú degustació a càrrec de El tastet.cat, Restaurant Capicua i el projecte Rabassaires.
El preu és de 15 € per persona, i es poden adquirir abans del dia 11 d'octubre als establiments de El tastet.cat (c. Sant Daniel, 8) i el Restaurant CapiCua (ptge. Llorer, 15).
Cartell de l'activitat
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats