Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2025
Escola de Salut
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
La Fira degana de la Radioafició espanyola, arriba a la seva 26a edició. Després de 2 anys sense organitzar la Fira per la pandèmia de la COVID19, enguany torna amb la celebració del 40è aniversari de l'entitat Ràdio Club del Vallès.
Dissabte 11 de juny 10:00 h - S'obrirà el recinte del mercat de segona mà 10:30 h - Inauguració oficial 10:00 a 13:30 h - Conferències al llarg de tota la jornada. 13:00 h - Subhasta a la baixa d'equips de ràdio, junt a la zona del mercat de segona mà. 20:00 h - Tancament instal·lacions del Merca-HAM.
Diumenge 12 de juny 08:00 h - Tradicional Botifarrada de merca-HAM 10:00 h - Obertura instal·lacions 10:00 a 14:00 h- Al llarg del matí, conferències diverses i lliurament de premis
Hora: Veure quadre informatiuLloc: Parc Esportiu Municipal de Guiera (avinguda de Guiera, 6-8)Organitza: Ràdio Club del Vallès EA3RCH
Més informació i programa activitats
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats