Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
Com cada any, passades les festes del Roser de Maig arriba una nova edició de la Cursa per Collserola. Hi ha dos circuits: un de 14 quilòmetres, i un de 7,5 quilòmetres, amb menys desnivell, ideal per la gent que comença en les curses de trail-running.
Enguany també tindran l'oportunitat de participar els més joves. A la Cursa Jove es poden inscriure les persones nascudes entre 2009 i 2010 i faran un recorregut de 3,5 km. Les inscripcions es tancaran el dimecres 8 de juny a les 22h o fins arribar als 500 participants. Per a qualsevol dubte o consulta sobre la inscripció pot enviar un email a l´adreça info@atletismecerdanyola.com.
Hora: 20 hLloc: El punt de sortida i arribada estarà situat en el carrer PizarroPreu: 18 €; 16 € Half Collserola (7,5 km); 10 € (Cursa Jove)Organitza: Cerdanyola Atletisme i Triatló
Pàgina web de la Cursa per Collserola
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats