Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
3a Edició Curs Formatiu intensiu acreditat ARTIVA'T
El curs va sorgir de les propostes de l’alumnat del batxillerat escènic de l’Institut Banús, comptarà de nou com a tutor del curs amb el Pepo Flores, actor de l’espectacle Improshow, amb el productor musical Jairo García i amb la docent d’Improshow en arts escèniques i cant Alexandra.
L’alumnat marxarà de colònies juntament amb els participants del curs d’escenografia, tots els alumnes i docents es trobaran per desenvolupar un producte final de creació pròpia, que es podrà veure en la mostra de teatre organitzada per l’institut Banús.
El curs inclou:
Comptarà amb tres sortides:
El curs està adreçat a joves entre 16 i 29 anys les sessions són molt participatives i dinàmiques 1 hora i mitja a la setmana els dimarts i amb una durada total pensada per no interferir amb l’horari lectiu. Les inscripcions estaran obertes fins al 19 de gener.
Les places de tots tres cursos són limitades i a un preu molt reduït, ja que l’Ajuntament de Cerdanyola subvenciona més del 80% de la quota. Trobareu tota la informació al web www.cerdanyola.cat/joventut/cursos-artivat-ensonat
Inscripcions aquí del 14/12/23 al 30/01/24
Calendari del curs
Vídeo Curs 2023
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats