Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2025
Escola de Salut
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
La sisena edició d'aquesta cursa que transcorre pel Campus de Bellaterra es farà, per primera vegada, entre setmana, un dimecres, i escurça les distàncies: ara serà 6,2km. la cursa, i 3,2 km. la caminada
Enguany, la UAB torna a organitzar La Cursa de la UAB, una festa esportiva i solidària per captar fons per a les malalties infeccioses, a les que La Marató de TV3 destinarà enguany la recaptació. Com a novetat, es farà entre setmana, s'escurcen les distàncies i es canvia l'itinerari, per tal d'incentivar la participació de la comunitat UAB, en un any en què la universitat celebra el seu 50è aniversari. Les inscripcions són obertes fins el dilluns, 11 de desembre.
És un recorregut que passarà per l'interior del campus, proper a les facultats i als espais més emblemàtics de la UAB com són les Columnes, la Plaça Cívica i l'Eix central. Aquesta sisena edició de la Cursa de la UAB en suport de La Marató de TV3, tindrà lloc el dimecres, 13 de desembre, a les 13.30 hores. La sortida serà a l'avinguda de l'Eix Central, entre la Facultat de Ciències i l'entrada al Servei d'Activitat Física (on hi haurà avituallament a l'arribada, guarda roba, vestidors i dutxes).
La cursa de mobilitat reduïda - una de les poques existent a Catalunya adreçada específicament a persones que tenen problemes de mobilitat- tindrà un recorregut de 660 metres.
Una cursa amb molta participació i col·laboració
En l'edició de l'any passat, prop d'un centenar de persones van participar en la cursa de forma voluntària -coordinades per la Fundació Autònoma Solidària (FAS)-, col·laborant en diferents tasques d'organització com ara preparació de material, distribució de dorsals, suport durant el circuit, entre d'altres.
A més, un grup d'estudiants del Grau de Fisioteràpia que oferiran tasques de recuperació física en el punt d'arribada de la cursa, per a tots els corredors i corredores que ho desitgin. Hotel Campus UAB oferirà a tots els participants a la cursa o caminada una tassa de brou Aneto en arribar a la meta. Tot coincidint amb la Cursa de la UAB tindrà lloc, en el mateix espai físic de sortida/arribada, una Fira d'entitats i col.lectius que treballen amb les malaties.
Suport a la investigació en malalties infeccioses
La Cursa de la UAB destinarà la seva recaptació a la investigació en les malalties infeccioses, que són a les que enguany es dedica La Marató de TV3. Les malalties infeccioses són la causa d'1 de cada 3 morts al món i són un problema important de salut pública.
Inscripcions a la Cursa de la UAB: http://www.cursauab.cat/
Tornar al llistat de noticies