Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cinema 'Salve María'
XXIII Setmana Cultural de l'Escola Municipal de Música AULOS
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
La passejada tindrà lloc el dijous 16 de març, serà pel Parc Natural de Collserola i està oberta a persones de 60 anys o més.
La tercera sortida del cicle de passejades 'A cent cap als cent' es durà a terme a Cerdanyola. Fins el moment s'han realitzat dues, a Artés i a Vilafranca. El dijous 16 de març es farà a Cerdanyola del Vallès i restarà una a Bigues i Riells i una darrera de cloenda.
L'activitat està oberta a totes les persones amb 60 anys o més que els hi agradi caminar i estiguin capacitades per a completar un recorregut suau de 8,5km. La sortida i arribada de la passejada serà la Zona Esportiva Municipal de Les Fontetes i el dinar i ball que es farà després de l'activitat amb tots les persones participants tindrà lloc a Can Xarau. L'hora de trobada serà a les 9:30h i després d'un petit esmorzar i uns estiraments començarà la passejada, que transcorrerà pel Parc Natural de Collserola. L'arribada està prevista cap a les 14h.
Les persones interessades es poden adreçar al Complex Esportiu Municipal de Can Xarau a on se'ls informarà de les pautes a seguir en el cas que vulguin i puguin participar. La persona i telèfon de contacte és Montse Luque i 936.917.704/05.
Tornar al llistat de noticies